Reacties
Reacties 51 - 81 van 81
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Paul Heijkers | Ruig. Floortje gezien? | 10 mrt. '19 |
| Kim | Indrukwekkende foto’s !! | 10 mrt. '19 |
| Marion | Prachtig en koud, wij zijn in Valentina, daar is het… | 9 mrt. '19 |
| Corine | Prachtig | 9 mrt. '19 |
| Raisa | Heel mooi! | 9 mrt. '19 |
| Margot | Fantastisch, zo mooi! 🥾❄️🇦🇷🌎🙏🏻 | 9 mrt. '19 |
| Wendy & Patrick | 🤩Sjiek zeg! | 9 mrt. '19 |
| Conny | Supertof allemaal! 🐧👸🏼🌊🗻⛵️ 🍁❄️🌧☀️💨 | 8 mrt. '19 |
| Margot | Geweldige ervaring!! | 8 mrt. '19 |
| Jose | Genieten met hoofdletters! | 8 mrt. '19 |
| Carla | Super! En hoe leuk ... een pinguinstempel 😃 | 7 mrt. '19 |
| Geert Dirks | Wat gaaf! Geniet ervan. | 7 mrt. '19 |
| Patrick | 👍 Prachtig | 7 mrt. '19 |
| Paul | wat mooi | 6 mrt. '19 |
| Wendy & Patrick | Geweldig! Ik heb wat opgezocht... prachtige natuur! | 6 mrt. '19 |
| Angrid & Ton | Leuk om jullie te kunnen volgen, veel plezier daar! | 6 mrt. '19 |
| Hans Smolenaers | Klinkt goed! veel plezier (dit keer eens zonder koersfietsen… | 6 mrt. '19 |
| Margot | Prachtig!! | 6 mrt. '19 |
| Kim | Mooi hoor! | 6 mrt. '19 |
| Conny | Die bergen, prachtig! | 6 mrt. '19 |
| Marion | Dit is een roodkuifkardinaal volgens Rudi | 4 mrt. '19 |
| Conny | Veel plezier tussen al die vogels | 4 mrt. '19 |
| Anita Joosten | Tof zeg!!! Geniet ervan! | 4 mrt. '19 |
| Wendy & Patrick | We zijn benieuwd naar jullie reisverhaal Buenos Aires.… | 4 mrt. '19 |
| Conny | Geniet van deze prachtige reis🥰 | 3 mrt. '19 |
| Marjan en Arno | Wat een ervaring ! Geniet ervan. | 3 mrt. '19 |
| Annet & Rudi | Vandaag gaat het echt beginnen 🛫 😍 Veilige reis… | 2 mrt. '19 |
| Angera | Een goede reis ✈️ en beleef Patagonië van je… | 2 mrt. '19 |
| Geert Dirks | Geniet van jullie reis X | 23 feb. '19 |
| Bart & Neeltje | Superveel plezier en mooie ervaringen samen! X van… | 18 feb. '19 |
| Marion | Heel veel plezier samen😁 | 18 feb. '19 |


- Anita Joosten: Wat een belevenis is het…
- Thijs: Heel mooi
- Jose: Back home again, maar zoveel…
- Angrid & Ton: Beste Marga en Mat, bedankt…
- Margot: Zojuist al jullie verhalen…
Alle reacties »